Звернення компанії з приводу сплати за послуги

  • 10.03.2022

Шановні абоненти!

У цей складний час компанія намагається працювати у черговому режимі, реагувати на усі звернення та підтримувати повний робочий стан мережі. Ми добре розуміємо ситуацію, що склалася для багатьох працюючих громадян міста. На жаль, з нашого боку ми маємо складнощі з робочими ресурсами: частина персоналу задіяна у тер.обороні, регулярні платежі з постачальниками послуг, понадпланові витрати на ремонт ділянок мережі та пальне. У зв'язку з цим ми маємо велике прохання сплатити послуги Інтернет. Ці кошти допоможуть нам продовжити забезпечувати Вас якісним зв'язком.

На даний час можна внести оплату за допомогою додатків банків (Монобанк, Приват24), через особистий рахунок або посилання у вайбер-боті, а також у деяких відділеннях Приватбанку (де працюють термінали самообслуговування). Ми йдемо назустріч нашим абонентам та можемо подовжити термін сплати, але дуже просимо не зловживати цією можливістю.

Ми переможемо! Слава Україні!

Телефони служби технічної підтримки абонентів

619-001 (багатоканальний)

МТС 1: (066) 936-19-96
МТС 2: (066) 936-45-35

Київстар 1: (067) 419-59-91