УВАГА, КАРАНТИН! ЗМІНИ В ГРАФІКУ РОБОТИ КОМПАНІЇ ТА ОБМЕЖЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

  • 03.04.2020

Шановні абоненти!

На період карантину обслуговування клієнтів здійснюватиметься лише в дистанційному режимі (телефон/email/viber).

Графік чергування колл-центру на вихідних змінено: 9:00-14:00


 

У зв'язку з великою кількістю вхідних звернень просимо Вас не перевантажувати телефонні лінії за наступними непріоритетними запитаннями:
- Перевірка балансу, залишку, поповнень рахунку (слід використовувати зону "Особистий рахунок" або viber-bot самостійно);
- Налаштування роутерів (відбувається самостійно згідно інструкцій з Інтернет, тип з'єднання PPPoE з використанням імені користувача та паролю та обов'язкового клонування мак-адреси з попереднього пристрою на новому).

Дякуємо за розуміння.