Підключення до мережі Інтернет ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ» — RS
 

Як дізнатися, чи під'єднано мій будинок до мережі Інтернет?

Рекомендуємо переверіти технічну можливість підключення за допомогою спеціальної форми.

Скільки коштує підключення до мережі Інтернет? Які існують тарифні пакети?

Рекомендуємо ознайомитись з вартісю підключення до мережі Інтернет та тарифними пакетами за посиланням.

Який термін підключення до мережі? Чи існує можливість термінового підключення?

Для повного виконання робіт з організації лінії зв'язку на конкретному об'єкті абонента (будинок якого вже підключений до мережі), максимальний термін підключення до мережі становить 7 робочих днів з моменту укладенння договору та внесення необхідних коштів на рахунок абонента. Вартість прискореного підключення до мережі складає 300 грн додатково (протягом 2-3 робочих днів).

Що необхідно для укладення договору на послуги зв'язку?

Для укладення договору слід звернутися до офісу компанії за адресою вул.Воскресенська, 3/5. При собі слід мати власний паспорт, ідентифікаційний код та кошти за підключення до мережі (аванс на послуги).

Чи є які акції або бонуси при підключенні до мережі Інтернет ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ»?

Абоненти мають можливість отримувати винагороду за пораду щодо підключення до мережі Інтернет ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ».

Винагорода складає:
- 10% від суми першого внеску нового абоненту;
- 4% від суми кожного наступного платежу (протягом року).

Для цього при підключенні треба повідомити прізвище або особистий номер рахунку того, хто порадив.

Як підключити додаткові ПК до мережі Інтернет у межах одного житлового приміщення або офісу?

Для підключення абонентом додаткового комп'ютеру, телефону, планшету, тощо, рекомендуємо використовувати маршрутизатор з Wi-Fi модулем. Абонент може придбати і налагодити маршрутизатор самостійно. Вартість робіт по наналагодженню маршрутизатора в офісі ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ» придбанного абонентом самостійно — 50 грн.

Компанія ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ» пропонує абонентам встановлення вже налагодженного маршрутизатора на пільгових умовах, в залежності від вибраної абонентської плати.

Як ви підключаєте лінію Інтернет у приватних будинках?

В приміщення здійсняється ввод оптичного кабелю, а також встановлюється медіаконвертер (включено у вартість підключення). Абонентські пристрої (ПК, ноутбуки) з медаконвертером з'єднуються кабелем типу "вита пара" (UTP-5). При наявності роутера з SFP WAN портом (наприклад Totolink F1) оптичний кабель можна підключити в роутер без використання медіаконвертера. Оптична технологія передавання даних (на відміну від АДСЛ-технології, а також кабелів на мідній основі) забезпечує гарантовано високу пропускну здатність незалежно від відстаней (за умови встановлення та експлуатації обладнання відповідного типу). Погіршення якості сигналу або інших факторів, пов'язаних з віддаленістю точки включення, в даному випадку не спостерігається.

У приміщенні абонента відповідна якість передавання даних забеспечується лише при підключенні кабельним шляхом. У випадку підключення гаджетів бездротовим шляхом за допомогою WiFi-роутеру (що може бути встановлено на території абонента за бажанням абонента) швидкість може бути нижче, враховуючи особливості роботи даної технології і реальних (а не номінальних) специфікацій конкретного обладнання.

Робота з Інтернет

Що слід зробити у випадку зміни мережевого пристрою?

Слід обов'язково змінити mac-адресу мережевого пристрою на нову в особистому рахунку. Інакше ви не зможете працювати в Інтернет.

Для цього без підключення до Інтернет потрібно зайти до особистого рахунку, пройти sms авторизацію через зареєстрований у договорі номер телефону. 

Налаштування послуг -> Інтернет -> MAC-адреса, натискаємо змінити на mac-адресу яка вам буде запропонована.

Що робити якщо я забув пароль на підключення до Інтернет?

Якщо Ви забули пароль доступу до Інтернет, Ви можете скористатися послугою Відновлення паролю на Інтернет з'єднання.  Вiдновлення паролю через sms коштує 1 грн, на e-mail — безкоштовно.
Вам потрібно ввести свій ідентифікаційний код та логін, які ви вказали у вашому договорі на послуги Інтернет. Далі обрати спосіб отримання паролю: відправка sms — на зареєстрований у договорі номер телефону, або e-mail  —  на зареєстровану у договорі електронну адресу.

Що таке послуга «Реальна (публічна) динамічна/фіксована IP-адреса»?

У кожному тарифному пакеті безкоштовно надається реальна (публічна) динамічна IP-адреса: видається випадково і при кожному новому з'єднанні з Інтернет вона різна. 

Послуга реальна фіксована IP адреса на відміну від попередньої дозволить одержати фіксовану IP-адресу при підключенні до мережі Інтернет, що залишається незмінною та закріпленою за користувачем. 

Послуга Реальна фіксована IP адреса може стати у пригоді у таких випадках:

  • Для роботи з torrent та іншими p2p клієнтами (повноцінний режим роботи «без обмежень», що передбачає можливість з'єднуватися з користувачами, працюючими в обмеженому режимі).
  • Для роботи з сервісами, що мають обмеження на кількість одночасних з'єднань користувачів, що мають спільну IP-адресу (Rapidshare, Megaupload, Система ЛІГА:ЗАКОН тощо).
  • Для збільшення надійності використання електронних платіжних систем (наприклад, є можливість обмежити доступ до електронного гаманця за вказаною IP-адресою).
  • Для збільшення надійності використання систем керування серверами й сервісами (наприклад, обмеження доступу за вказаною IP-адресою до окремих розділів сайту).
  • При використанні додатків та протоколів, що вимагають наявності у абонента публічної IP-адреси (фіксованої або динамічної). Наприклад, послуга може бути використана для відеоконференцій, відеоспостереження або з'єднання через супутникові мережі.
  • Для ідентифікації абонента за IP-адресою при одержанні доступу до інформаційних ресурсів корпоративної комп'ютерної мережі.
  • Для організації віртуальних Web та FTP серверів без використання й реєстрації доменних імен тощо.

Рекомендовані запобіжні засоби щоб зловмисники не cкористувались вашим доступом до Інтернет:

  • Використовуйте складний пароль.
  • Змінюйте пароль частіше.
  • Не пишіть пароль на папері й не залишайте біля комп'ютера (особливо на підприємствах).
  • Як і будь-яка комп'ютерна мережа, Wi-Fi – є джерелом підвищеного ризку несанкціонованого доступу. Крім того, проникнути в бездротову мережу значно простіше, ніж в звичайну, — не потрібно підключатися до проводів, досить опинитися в зоні прийому сигналу.
    Звичайний користувач може буквально за декілька хвилин налаштувати домашню мережу, але, не маючи базових знань про ці технології та забезпечення безпеки в локальній мережі, він стає легкою мішенню для того, хто хоче проникнути в його мережу. І, якщо дехто може сказати, що йому нема чого приховувати на своєму комп‘ютері, то він не усвідомлює того факту, що хакер може використати його комп‘ютер для здійснення своїх атак, і після цього до нашого користувача можуть завітати представники державних органів, яким він буде довго пояснювати, що уявлення не має про те, що сталось.
    1. Потрібно змінити стандартний пароль точки доступу.
    2. Якщо ви не провайдер, то можна відключити трансляцію ID мережі, це допоможе приховати вашу мережу і виявити її зможе тільки людина, яка знає її назву.
    3. При можливості, необхідно включати фільтрацію по MAC-адресі. Але насправді і цей захід безпеки не створить проблем для проникнення в вашу мережу.
    4. Використовувати надійне шифрування даних WPA.

Що я маю робити під час грози?

Зверніть увагу, під час гроз внаслідок електромагнітного випромінювання від блискавок, є ймовірність виходу з ладу пристрою, який безпосередньо підключений до мережі (світч, Wi-Fi роутер, мережева плата комп'ютеру, IP-телефон, телевізор та інше обладнання).
Для запобігання таким випадкам радимо вимикати Інтернет-кабель на період грози. ТОВ «ТЦ РАДІО СИСТЕМИ» не несе відповідальність у випадках виходу Вашого обладнання з ладу внаслідок згаданих ситуацій.

 

Порядок взаєморозрахунків

Як я можу перевірити свій рахунок?

Пропонуємо скористатися новою удосконаленою версією особистого рахунку: http://my.rs.net.ua.
При спробі перевірити особистий рахунок підключившись до Інтернет будь-якого іншого провайдера вам буде запропоновано пройти sms авторизацію через зареєстрований у договорі номер телефону.
sms авторизація також можлива у випадку, якщо у вас не встановлена mac-адреса вашого мережевого пристрою в особистому рахунку. Для встановлення mac-адреси потрібно без підключення до Інтернет зайти до особистого рахунку, пройти sms авторизацію через зареєстрований у договорі номер телефону.
Налаштування послуг -> Інтернет -> MAC-адреса, натискаємо встановити mac-адресу яка вам запропонується.

Додайте ваш дiючий номер мобiльного телефону/ електронну пошту (або декiлька) для отримання безкоштовної iнформацiї про стан вашого рахунку, повiдомлення про новi акцiї, змiни в тарифних пакетах тощо.:
Налаштування послуг -> Контакти

Яким чином можна сплатити за послуги?

Сплачувати за послуги доступу до мережі Інтернет для фізичних осіб слід авансом (наперед). Розрахунковий період становить з 1-го по останній день місяця. Вносити оплату можна одним з наступних способів:

Пункти прийому платежів за послуги Інтернет

Пункти прийому платежів за послуги телефонного зв'язку

Якщо я не користуюсь послугою доступу до Інтернету протягом певного періоду, чи буде нараховано абонплату саме за цей термін?

Так, абонента плата буде нарахована, якщо не активувати послугу тимчасового відключення. При активації послуги тимчасового відключення абонентська лінія буде утримуватися за абонентом певний період.

Тимчасове відключення послуги можливе на термін до 6 місяців, раз на рік, мінімальний термін — 1 міс. Замовити автоматичне відключення можна за допомогою розділу Налаштування послуг -> Інтернет зони Особистий рахунок (дія відбудеться починаючи з наступного дня).

Вартість послуги — 6 грн/міс. Для дострокового припинення дії послуги слід зателефонувати до служби підтримки.

Як можна змінити тарифний пакет? Скільки це коштує? Коли починає діяти новий пакет?

Замовити зміну тарифного пакету можна:

  • в Особистому рахунку у розділі Налаштування послуг -> Інтернет ;
  • подавши відповідну заяву у розділі Заяви, через Форму зворотнього зв'язку на сайті або написавши листа на info@rs.net.ua;
  • в офісі, вартість послуги складає 10 грн (слід мати посвідчення особи).

Перехід на пакет з абонплатою, що вище за попередню, відбувається безкоштовно. Вартість зміни тарифного пакету складає 50 грн за умови зменшення абонентної плати.

Зміни вступають в дію наступного дня. Для цього потрібно перезавантажити роутер або перепідключити Інтернет. 

Чи існує послуга нагадування коли мені платити кошти?

Існує послуга повідомлення про стан рахунку за бажанням споживача. У споживача є можливість вказати конкретну суму залишку на рахунку, при досягненні якої надсилається SMS-повідомлення з нагадуванням (послугу можна замовити звернувшись до служби технічної підтримка користувачів).
Послуга надається безкоштовно.

Телефони служби технічної підтримки абонентів

619-001 (багатоканальний)

МТС 1: (066) 936-19-96
МТС 2: (066) 936-45-35

Київстар 1: (067) 419-59-91